15 maja 2015

Suszi w kuchni i Youtube

Hej kochani!

Dziś dzień,w którym przesyłam swój pierwszy filmik na youtube. Zapraszam. Jest to zwiastun mojego kanału. Link do kanału macie na prawym pasku gadżetu. Wystarczy, że klikniecie w ikonkę.
Przechodząc do tematu posta, całkiem niedawno zaczęłam robić sobie sałatkę na różne sposoby. Dziś pokażę wam 1. Sałatka nie jest nadzwyczajna, bo pewnie większość z was sobie taką robi, ale jakże inaczej smakuje jeśli dodamy choć odrobinę innej sałaty, innego mięsa czy warzyw. Dzisiaj pokażę wam sałatkę bez sosu, jednak później stwierdziłam, że wymieszam majonez z ketchupem i dodam do sałatki. Smakowało mi lepiej, ale jednak pierwsza wersja była zdrowsza i mniej tucząca. Takie sałateczki możecie zabrać wszędzie. Wpakować w małe pudełko i wziąć na zajęcia do szkoły czy też pracy. Sałatka także nie zajmuje wiele czasu do robienia i jak już pisałam jest ona banalna i każdy ją sobie zrobi sam, ale chciałam dodać trochę inny post niż zazwyczaj. 

SKŁADNIKI
Ilość zależy w sumie od Was jaką zjecie i na ile macie chęć :)
mix sałat z rukolą(można znaleźć w Biedronce)

Pomidory

Ogórek 

pierś z kurczaka(również można zakupić w Biedronce)

Sól i pieprz do smaku


Tu jest pokazane po kolei co i jak.Chociaż akurat kolejność tutaj nie jest ważna.
Mam nadzieję, że filmik i post wam się spodobał. :)

Lubicie takie sałatki ?
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger