30 września 2015

LOOKBOOK/Plany i co u mnie słychać ?

Hejka !



 Jestem po długim czasie,bo szwankował mój program do obróbki filmików ale już jest okej. I zrobiłam dla Was lookbook. Jednak nie jest on jeszcze typowo jesienny ale taki też pewnie się pojawi. Nagram jeszcze spóźnionych ulubieńców miesiąca września i powinien pojawić się tu niedługo jakiś post tematyczny międzyczasie o organizacji i jakieś inspiracje jesienne. Planuje również nagrać roomtour ale pokój nie jest do końca zrobiony,bo chce jeszcze zrobić napis ze zdjęć na ścianie.


W ogóle dawno tu nie pisałam o sobie. Już rozpoczęłam naukę w Bydgoszczy w szkole policealnej Teb Edukacja na kierunku zaocznym kosmetyka estetyczna. Miałam już swoje pierwsze zajęcia. Muszę się powoli przyzwyczaić do co weekendowej jazdy autobusem i tramwajem. Miasto jako tako ogarniam to co powinnam,więc się nie gubię. Co do szkoły to bałam się,że będą raczej osoby starsze ale okazuje się ,że niektóre są w moim wieku lub troszeczkę starsze( jedna osoba podchodzi pod 30-stkę) Moja klasa składa się z samych dziewczyn co nie jest dla mnie nowością,bo w liceum miałam z 4 chłopaków w klasie.Dziewczyny z grupy wydają się całkiem sympatyczne i miłe. Mam nadzieję,że z czasem lepiej się poznamy. Cieszę się również,że mamy pół na pół czyli chodzi mi tu o  teorię i praktykę w ten sam dzień ,czyli to co przerobiliśmy w teorii przekładamy na praktykę. Także to by było w sumie na tyle. Mam w planach sporo filmów.  Brak mi pomysłu jedynie na posty,więc moglibyście mi coś podesłać a tymczasem ja zostawiam Was z lookbookiem.


Copyright © 2014 SUSZI , Blogger