14 listopada 2015

Czego nauczyło mnie blogowanie ?




Hej !




Bloguje już od 2 lat. Tak szybko to zleciało, że nawet nie zauważyłam kiedy upłynął ten czas.
Odkąd mam bloga bardzo dużo się we mnie zmieniło i może nie poznałam żadnej osoby jeszcze przez bloga,bo większość osób właśnie pisze o tym jeśli mówi o takim temacie a moje wnętrze.
Tak właśnie zmieniło się moje wnętrze, bo jeszcze 2 lata temu nie potrafiłam mieć swojego zdania,byłam jeszcze bardziej nieśmiała niż jestem teraz no i także przestałam się przejmować tym co mówią inni. Owszem dalej jestem jeszcze nieśmiała ale to się zmienia.Wiecie powoli ale do przodu. Zmieniło się również moje nastawienie.
Staram się myśleć pozytywnie, nie poddawać się mimo przeciwności losu.
Zmieniło się też to, że nie nudzę się już  tak jak wcześniej. Kiedy czuję nudę to mogę napisać posta nawet kiedy nie zamierzam go jeszcze dodać tak jak teraz, bo piszę tylko zarys tego co chcę Wam przekazać, potem sprawdzam czy to co napisałam jest ze sobą w jakiś sposób spójne no i na koniec robię zdjęcia, edytuję je i tu wstawiam, więc troszkę czasu to zajmuję i tak mogę ten mój czas wypełnić czymś miłym.
Blogowanie uczy mnie także systematyczności. Notkę staram się dodać przynajmniej 1 raz w tygodniu.
Patrzę też na to aby nie było za dużej częstotliwości dodawania notek, bo moim zdaniem nie byłoby to zbyt dobre.Ludzie, którzy czytają moje wpisy po prostu by nie ogarniali z czytaniem ich.
Nauczyłam się nieco ograniczać w mojej pisowni tutaj słów typu : ''bo'', ''po prostu'' itp.
A przynajmniej nie piszę tych słów kilka razy w jednym zdaniu.
Za nim założy się bloga trzeba też zadbać o wygląd bloga,by miło się go przeglądało i czytało innym, więc musiałam się nauczyć trochę edycji, grafiki. Jeszcze nie do końca wszystko  ogarniam ale jednak coś tam umiem znaleźć,zmienić,wykonać co może później mi się przydać.
To samo mogę wspomnieć o youtube. Wcześniej nie miałam pojęcia o tym jak się edytuje filmy nawet w głupim i najprostszym programie jak Movie Maker. Jednak z czasem nauczyłam się tego.
Teraz próbuję nauczyć się edytować w bardziej wymagającym programie jak Sony Vegas.
Myślę,że umiejętność przerabiania filmów czy zdjęć może mi się przydać, bo nigdy nie wiem gdzie się znajdę i co będę robić za kilka lat.





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger