3 listopada 2015

Zminimalizuj stres !

Szczerze?... Ja nigdy sobie z nim nie radziłam ale starałam się go zawsze w jakiś sposób zminimalizować czy to przed maturą czy np odpowiedzią przed całą klasą.





1. Jednym ze sposobów np kiedy idziesz na stresujące ważne spotkanie czy wiesz,że masz sprawdzian to w drodze posłuchaj jakiejś muzyki,która Cię rozluźnia lub jeśli się stresujesz już dzień przed to polecam właśnie słuchanie muzyki na fulla i nawet powygłupianie się do niej.


2.Mnie odstresowuje oglądanie filmików na youtube. Wtedy całkowicie myślę o czym innym a nie o tym,że muszę odpowiadać jutro przed klasą bądź,że mam jakieś stresujące wydarzenie.


3.Obejrzeć jakiś zwykły normalny film lub serial. Kochasz seriale ? Nadrób zaległości w  serialu i  po nauce czy dzień przed czymś ważnym rozluźnij się oglądając swój ukochany serial lub film.Nie wiem jak Ty ale ja lubię wczuwać się w swoją ulubioną serialową postać czy po prostu w akcje,która tam się dzieje.

4.Uwielbiasz czytać? Brakowało Ci zawsze czasu na to ? To teraz jest właśnie na to czas. Czytanie pobudza moją wyobraźnie i jeszcze łatwiej się wczuć w danego bohatera książki i sytuacje w jakiej się znajduje i wtedy na pewno zapomnisz o swoim stresie.

5,Myśl pozytywnie. Bo kto da radę jak nie Ty? Pozytywne myślenie to już połowa sukcesu na to,że Ci się uda i przeżyjesz jednak fajnie ten dzień.

6.  Wieczorem dzień przed zrób sobie relaks. Kąpiel w wannie z pianą,świeczkami i muzyką ?To jest to!. Zrób sobie też spa dla twarzy np maseczkę itp.




A wy jak sobie radzicie ze stresem? 

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger