8 grudnia 2015

Errors?

Hej 



Chciałam napisać tu coś o błędach jakie ludzie popełniają ale chodzi mi tu o takie błędy jak błędy wychowaniu dziecka.
Zaczynając od dzieci... Jest to dość ciężki temat i może nawet lekko kontrowersyjny,bo ja nie mam dzieci i mam dopiero 19 lat ,więc co ja mogę wiedzieć ale chciałam Wam przedstawić mój punkt widzenia.

Moim zdaniem dzieciaki teraz są bardzo rozpieszczone.Widzę to też po dzieciach mojej siostry,bo aby coś dostać wszystko załatwiają rykiem tzw fochem i tyle. Mój siostrzeniec stosuje taką taktykę,by nie jeść samodzielnie : niby je ale zagapi się na tv czy cokolwiek i przestaje jeść a potem odchodzi a potem wiadomo moja siostra nie mówi mu ,że ma jeść sam i ma usiąść przy stole tylko go karmi a ma 5 lat i umie już sam jeść. Tak samo ludzie zamiast uczyć swoich dzieci chodzić do sklepów to tego nie robią szarpią dziećmi,krzyczą na nie a moim zdaniem powinni brać je jak najczęściej i trzeba im tłumaczyć i nie reagować jak na czymś wymusza. 
No i teraz dzieciaki za dużo pyskują i to nie jest takie pyskowanie jak było kiedyś tylko potrafi dziecko wyzwać swoją matkę a nawet przeklinać. Poza tym zwracając uwagę na bajki to również są moim zdaniem w tych czasach niezbyt ciekawe ani bezpieczne. Pełno jest przemocy, w tych bajkach zamiast mówić normalnym w miarę głosem to te postacie piszczą jak dla mnie. (przykładem są kucyki które lecą na mini mini)Są okropne. A potem się dziwimy ,że nasze dzieci mówią podobnie piszczą,krzyczą,biją się bo robią to co w bajce. No i kolejny fakt to,że za dużo rodzice pozwalają oglądać tych bajek. Ja kiedyś nie oglądałam tylu bajek co teraz potrafią dziś dzieciaki wiem to po dzieciach mojego rodzeństwa. Rozumiem to jakiś sposób na chwilę czasu dla siebie ale to nie wyjście kiedy dzieciaki nadmiernie oglądają te bajki. Ja mało co oglądałam bajki zazwyczaj była to wieczorynka a sporo czasu się bawiłam czy to lalkami czy na dworzu. Moja mama sama to stwierdza,że ja jakoś bardziej interesowałam się czytaniem ksiażek,układaniem puzzli ja uwielbiałam kiedyś układać puzzle,lubiłam też rysować czy kolorować a teraz kiedy idę nawet do kogoś z rodziny i ten ktoś ma dziecko a ja usilnie próbuję się nim zająć to naprawdę ciężko zainteresować kogoś rysowaniem czy układaniem puzzli.Mój siostrzeniec jak mu coś nie wychodzi to się złości,bo nie jest uczony,że trzeba cierpliwości i że on też może w czymś przegrać i już ciężko mu to wmówić. 
Jednak wiem nie każdy jest idealny i większość rodziców jest po prostu zajęta i nie ma czasu zbytniego interesować jednak kurczę jak stworzyłeś to dziecko to trzeba je wychować jak najlepiej,bo dzieci w tych czasach są naprawdę okrutne  i mówię tu też o dzieciakach z podstawówki czy gimnazjum. 



Wypowiedzcie się na ten temat  czy uważacie,że dzisiaj niektórzy rodzice średnio wychowują poprawnie swoje dzieci :)
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger