22 grudnia 2015

Get ready with my/ Wigilia


Witam 


Ostatnio moje dni były bardzo ciężkie i pełne stresu.Bywały chwile kiedy po prostu płakałam.
Ale już jest mi o niebo lepiej,bo zakończyliśmy w sumie 1 semestr w mojej szkole jak w większości normalnych szkół. Nie udało mi się zaliczyć jedynie anatomii ale to poprawię w przyszłym roku i tym jakoś szczególnie się nie stresuję. W niedzielę stresowałam się bardziej,bo miałam test z technika usług kosmetycznych i to jego bałam się najbardziej i liczę na ocenę lepszą niż dwa :). 
Ale ale koniec o szkole ! Dziś zaczyna się MOJE wolne i mogę w końcu odetchnąć i wyluzować.
 W końcu w czwartek mamy wyczekiwaną chyba przez wszystkich Wigilię.
Nie wiem jak Wy ale dla mnie Wigilia to coś więcej niż tylko prezenty. 
Jestem już dorosłą osobą choć taką się nie czuje ale jestem i nie liczę już tak teraz na jakieś wielkie 
prezenty.Dla mnie ten czas jest czasem spędzenia go z rodziną. Nie ważne czy to będzie przy stole przed jedzeniem czy przed telewizorem ale ważne,że razem. Choć świąt nie spędzę z całą rodziną,
bo brat po prostu się nie wyrobi ale już jutro(22.12) przynajmniej na trochę Go zobaczę i złożymy sobie życzenia w drodze. A do domu ma daleką drogę przed sobą.
Dziś chciałam Wam pokazać moją wersję makijażu na święta.
Podarowałam już sobie kreskę na oku,ponieważ uznałam to za zbędne w Boże narodzenie,
a makijaż byłby wtedy zbyt mocny. Poszaleć możemy sobie z okiem bardziej na Sylwestra.
Mam nadzieję,że zdjęcia i filmik Wam się spodobają. 




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger