27 stycznia 2016

Hard week

Witajcie






Ten tydzień dla mnie jest bardzo ciężki i jest on pod kątem nauki. Zaczęłam dość intensywnie uczyć się do poprawy matury z matematyki a do tego muszę jeszcze zaliczyć w niedzielę semestr w mojej szkole kosmetycznej,ponieważ mamy test całego pierwszego semestru i stąd mniejsza intensywność dodawania postów. Zresztą nie miałam zbytniej ochoty tu pisać a nie chce pisać postów na siłę ,bo to nie miało by najmniejszego sensu ale przyznam się Wam ,że na maksa wciągnął mnie youtube. Jednak nie martwcie się z bloga nie zrezygnuję,bo to od tego zaczęła się moja zabawa w internecie. 
Chciałabym utworzyć wokół siebie taką małą społeczność z pozytywną energią,bo o to chodzi aby tu panowała pozytywna energia i abyście się ze mną świetnie czuli i bawili ale nie wiem czy mi to wyjdzie... Mam cichą nadzieję,że tak. Ogromnie mnie cieszy,że pojawią się pod filmami łapki w górę i z każdego jednego subskrybenta czy obserwatora na blogu. 
Prowadzenie youtube jest bardziej skomplikowane niż prowadzenie bloga,bo jest więcej pracy nad montowaniem filmów i dopracowywaniem ich aby brzmieć jak najlepiej. Nie mówię też ,że prowadzenie bloga jest jakąś prostą sprawą ,bo tu liczy się także kreatywność i mądre złożenie tekstu w całość ze zdjęciami.  


Mam nadzieję ,że ferie mijają spokojnie i miło wypoczywacie w tym wolnym czasie.  
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger