2 stycznia 2016

lack of excitement.../ 2016



Heii

Nowy rok, każdy ma swoje postanowienia,nowe plany i nowe życie. Tymczasem ja w tym roku nie czułam w ogóle w tym roku świąt Bożego Narodzenia czy ekscytacji z powodu fajerwerek. Mimo to mam nadzieję ,że ten rok będzie lepszym rokiem. Większość ma postanowienia noworoczne .Ja także  znajduję się w tej większości tyle ,że ja postanowiłam zapisać je w tym roku na kartce i przykleję gdzieś na taśmę w kalendarzu.Na razie nie chcę ich ujawniać,bo zwyczajnie nie wiem czy uda mi się wypełnić te moje małe postanowienia. Zobaczymy w przyszłym roku. Tak zrobiła littlemooonster czyli Angelika Mucha. W zeszłym roku spisała postanowienia i zakreślała te co się spełniły i przedstawiła widzom co się spełniło. Chciałabym spróbować tego pomysły od niej,bo myślę że jest on dobrym sposobem by jednak dążyć do spełnienia tych noworocznych postanowień.
Wolne powoli się kończy,więc noworoczne postanowienia będą szły w ruch.








A Wy macie jakieś swoje postanowienia czy raczej uważacie ,że jest to niepotrzebne ?




Zapraszam na snapachata blogowego :

suszinatkablog 






Copyright © 2014 SUSZI , Blogger