25 lutego 2016

NIE MARNUJ CZASU.DZIAŁAJ !


Hej ! ♥

Związku z tym,że luty był dla mnie ciężkim miesiącem chciałam Wam przedstawić różne motywujące cytaty,które wyszukałam w internecie. Chciałam tutaj pokazać cytaty z książki Demi Lovato jednak tą książkę pożyczyła moja siostra ale w internecie również można znaleźć bardzo dużo takich motywujących cytatów do życia.


~

Nie rujnuj dobrego dnia, myśląc o negatywnym wczoraj.
Było-minęło.
Dziś ma szansę być dużo lepsze.

~

Nie bój się iść wolno do przodu,obawiaj się jedynie stania w miejscu.

~

Ogarnij dupę,zaciśnij pięści i daj radę.
Nie ważne, że nie ma dla kogo
-Ważne, żeby opadły im kopary.

~

Im bardziej w życiu ma się pod górkę,
tym piękniejsze będą później widoki.

~

Jeśli nie możesz latać, to biegnij. 
Jeśli nie możesz biec,to idź.
 Jeśli nie możesz iść, to się czołgaj,
ale bez względu na wszystko nie przestawaj posuwać się do przodu.

~

Nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry.

~

Zawsze jest za wcześnie by rezygnować.

~

Nie ma pośpiechu.
Jeśli jest nam coś przeznaczone,wydarzy się,
tylko we właściwym czasie.

~

Pamiętaj,nigdy nie możesz poddawać się w połowie drogi. 
Jeśli już zacząłeś coś robić,skończ to.
Nabierz powietrza w płuca i brnij do przodu.

~

Przyszłość zaczyna się dzisiaj,nie jutro. 


Cytaty wykorzystane w dzisiejszym poście pochodzą ze strony TeMysli.pl
Mam nadzieję,że zmotywowały Was one do działania i dążenia do swoich celów.
Uśmiechnij się w końcu i zacznij robić coś ze swoim życiem.

                                                                                                         suszinatka

Copyright © 2014 SUSZI , Blogger