15 marca 2016

Motivation

Hej !.





Wielu z nas ma problemy z motywacją do życia czy chęciami do czegokolwiek ?.  A więc jak się zmotywować kiedy nic nam się nie chce i wiecznie jesteśmy zmęczeni.
W moim życiu nadszedł taki czas, że co raz bardziej patrzę w przyszłość i co raz więcej o niej myślę, bo jestem już w takim wieku kiedy wiele zależy od tego jak będzie ona wyglądać. Co robię kiedy jestem zmęczona, nie chcę mi się uczyć, iść do pracy czy zrobić sobie treningu.
Mam teraz sporo obowiązków: staż,poprawa matury,szkoła zaoczna, ćwiczenia. Co mnie motywuje i zachęca do do robienia tych wszystkich rzeczy ? :

Muzyka - dodaje mi energii, w zależności od jej rodzaju pomaga ułożyć myśli

Myśl,że będę mieć lepsze zarobki no i im więcej będę miała w CV doświadczenia i edukacji tym lepiej

Inspirujące cytaty, które dają mi kopa do walki ( w poprzednim poście macie kilka ich przykładów)

Przyjaciele,którzy mnie wspierają i wiem,że sami mają podobne obowiązki i dają sobie z nimi radę.

♥Inspirująco motywacyjne książki ( Przykładem może być książka wydana przez Demi Lovato: Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku, która sprawi,że staniecie się silniejsi i pewniejsi siebie)


Ludzie,którzy mają ode mnie lepiej ( Chcę dążyć dzięki temu do tego, by mieć to co Ci ludzie)

Jeśli chodzę do pracy nie muszę nikogo prosić o pieniądze na jedzenie,zakupy i swoje własne zachcianki

Motywujące posty na Waszych blogach o tym,że udało Wam się coś osiągnąć ( Wtedy tak samo ja mam chęć coś osiągnąć i po takim poście czuje się zmotywowana do dalszej walki do celu)

Osoby, które mówią mi,że nie czegoś nie dokonam bo nie dam rady. Ja w takim razie pokażę im,że mogę i dam radę osiągnąć to co chcę.

                                                                                                                                 

                     ~ suszi
Copyright © 2014 SUSZI , Blogger