15 sierpnia 2016

Carpe diem.

Hej

Dawno mnie tu znowu nie było. Postaram się w tym tygodniu to  nadrobić, ponieważ w końcu mam urlop i zamierzam przygotować sobie parę postów i filmików, na które mam pomysł.  I tak poza tym wiecie co się dzieje z komentarzami tutaj ? Nie wiem czemu pierw nie wyświetlała mi się liczba komentarzy  teraz w ogóle blogger usunął mi wszystkie komentarze. Wiecie co się mogło stać ?.




A teraz przechodząc do posta. Większość z nas ciągle się czymś przejmuje martwi i patrzy na to co było jutro. Słuchajcie nie ma co patrzeć na to co będzie jutro. Co mamy do zrobienia dziś zróbmy dziś. Jutra może już nie być, jutro już mogą się pozmieniać plany. Żyjmy tym co jest teraz, bo nie ma sensu myśleć nad tym co by było gdyby itd. Zmieniaj się na lepsze, nie cofaj się do tyłu a biegnij do przodu. Dziś to by było na tyle. Bez zbędnego rozpisywania. Jestem ciekawa czy podobają Wam się
się takie posty krótkie i na temat. Dajcie znać w komentarzach.




Copyright © 2014 SUSZI , Blogger