6 października 2016

Zmiany,szczęście i realizacja siebie..

Cześć ! 


Nawet nie wiecie jak bardzo chciałam tu napisać ale tak mało czasu ostatnio było i dziś do tego jeszcze źle się czułam, że myślałam już że nie dam rady ale jestem.  
Ostatnio w końcu wzięłam się  w garść. Nie ma leżenia do południa w łóżku i czekania na kolejny weekend by móc pojechać do szkoły. Znalazłam sobie dorywcze zajęcie. Po drugim dniu jestem już mega zmęczona ale jednak mam siłę by iść dalej i się tak szybko nie poddawać. Nie chcę leżeć na dupie. Mówię już najprościej jak się da, nie owijając w bawełnę... bo jeśli staniemy w miejscu to nie zaczniemy się rozwijać od nic nie robienia, leżenia w łóżku do 12:00. Postanowiłam zacząć się rozwijać jeszcze bardziej i być bardziej zorganizowaną osobą tak abym miała czas i na naukę i pracę. Chciałam właśnie robić te dwie rzeczy, więc je spełniam. Nikt mi nie powiedział, że będzie prosto i lekko i przyjemnie. Wolę jednak właśnie robić to niż siedzieć w domu i zadręczać się przeróżnymi myślami, które psują mi humor. Znalazłam też swoją pasję co daje mi radość. Polecam naprawdę. Znajdź swoją pasje, jakieś konkretne zajęcie, bo nie ma sensu siedzieć na dupie i non stop narzekać czy rozkminiać wszystkiego w swoim życiu. Chcesz by Twoje życie było lepsze? Rozważ to co w nim złe i spraw by było ono choć odrobinę lepsze.





Copyright © 2014 SUSZI , Blogger