1 czerwca 2017

Yes or not ?

Witam po długiej przerwie znów jestem jednak wolę dodać coś porządniejszego niż napisać coś co nie ma znaczenia i sensu ale częściej. Dziś chciałam przedstawić parę rzeczy,które mi się właśnie skończyły i opowiedzieć o nich trochę czy są one na TAK czy też NIE.



1.YES za zapach aczkolwiek nie nawilża ąż tak mocno jakbym tego oczekiwała ale na pewno do niego powrócę po kuracji Izotekiem bo na razie potrzebuję czegoś mocniejszego.


2. Duże YES, Uwielbiam ten krem. Na początku kuracji kiedy wyłaziły mi wszystkie bolesne syfki był idealny. Nie podrażniał,dobrze nawilżał i dawał ulgę.


3. NOT. Zamówiłam ten blender z kosmetykizameryki.pl i na początku powiem, że jak nie miałam porównania z innymi gąbeczkmi to był ok ale zauważałam potem ze nie zawsze ładnie rozprowadził mi podkład. Bardziej od tego polecam gąbeczkę Real Technics.


4. YES. Krem jest świetny tak samo jak peeling do rąk z tej samej serii z Eveline. Zapach również jest cudowny aczkolwiek przyznam, że jak za długo już go  używałam to miałam go dość.


5. NOT. Nie polecam. Kosztuje w Biedronce 3 zł i owszem ma ładny zapach jednak no nie wytrzymuje nawet 8 h.

6.  NOT. Zawiodłam się totalnie. Skleja strasznie rzęsy i kruszy się w ciągu dnia.


8. YES. Ten korektor bardzo polecam. Mam delikatne cienie pod oczami, które ten korektor fajnie rozświetla. Poleciłam go koleżance i również jest zadowolona. Niestety jego wadą jedynie jest to, że szybko się kończy no ale myślę,że za tą cene 11-15 zł warto.



9. TAKIE MEH.. Nie potrafię go ocenić,bo zapach bardzo mi się podoba i jak będę miała okazję to możliwe, że jeszcze go kiedyś kupię ale bardzo krótko się trzyma. Miałam wrażenie, że po 2 h już go nie czuję.


10. NOT. Ciężko podręca rzęsy. Spreżynka bardzo szybko przestała działa no i wyłamało mi się to czarne z jednej rączki.




11.YES. Nie miałam okazji wypróbować wszystkich,ponieważ niestety paletka zaraz jak ją przyniosłam do domu wypadła mi zrąk i wszystkie cienie się wysypały i zostały może z 3. Nie miały może one dużej pigmentacjiale jednak lubiłam tą paletkę. Kupię chyba ją jeszcze raz by móc wypróbować inne kolory. Polecam szczególnie osobom, które nie lubią się na co dzień mocno malować a delikatnie podkreślać swoją powiekę. Ta paletka będzie do tego idealna.



Copyright © 2014 Natka Blog , Blogger